В епіцентрі успіху
Національна мережа торговельних центрів «Епіцентр» є беззаперечним лідером ринку роздрібної торгівлі в Україні. Розповісти докладніше про секрети успіху мережі та співпрацю з компанією «Вентиляційні системи» ми попросили керівника департаменту «Побутова техніка» компанії «Епіцентр» Віталія СКРИПЧЕНКА.
Віталію, завдяки чому вашій мережі вдалося досягти таких високих результатів?
У мережі «Епіцентр» я працюю дев’ять років. За мірками нашої компанії, це небагато, тому можу свідчити лише про цей період розвитку мережі. Перш за все, хотілося б відзначити чудовий колектив компанії, який складається з кращих професіоналів своєї справи. Свого часу траплялися випадки, коли фахівців достатньої кваліфікації в тій чи іншій галузі в нашій країні просто не було, і нам доводилося запрошувати іноземців. Такий підхід цілком себе виправдав: конкуренція всередині компанії зростала, а наші фахівці отримували від іноземних колег необхідні знання та досвід.
Але все ж головною формулою успіху мережі «Епіцентр» я б назвав дивовижну працездатність і передбачливість Олександра Володимировича Гереги.
Як розпочалася Ваша кар’єра в компанії?
Працювати в компанії «Епіцентр» я почав на посаді заступника керівника департаменту «Кліматичні системи». Щільність роботи й частота відряджень виявилися такими високими, що вже за два роки в моєму закордонному паспорті закінчилося місце для візових позначок. У 2012 році мені довірили керівництво департаментом.
Що Ви можете сказати про український ринок вентиляційної техніки? На Ваш погляд, які тенденції на ньому простежуються?
На мій погляд, ринок вентиляційного обладнання в нашій країні лише починає формуватися. Наразі значну роль у цьому процесі відіграє бажання наших співвітчизників економити на енергоносіях, тому простежується істотне збільшення продажів стінових провітрювачів та припливно-витяжних установок із рекуперацією тепла. Також думаю, що споживач гідно повинен оцінити продукцію ВЕНТС із енергоефективними EC-двигунами.
Зростанню продажів вентиляційної техніки в нашій мережі сприяє активна участь компанії «Вентс» у просуванні своєї продукції. Підприємство виділяє своїх співробітників для роботи з клієнтами в торговельних центрах, проводить навчальні семінари, готує якісні демонстраційні стенди, постійно оновлює POS-матеріали та багато іншого.
Можете розповісти про початок співпраці з компанією «Вентс»?
Наша мережа співпрацює з компанією «Вентиляційні системи» з 2003 року, тому на момент початку моєї роботи в мережі «Епіцентр» союз між нашими компаніями вже був досить успішним та плідним. Однією з основних особливостей і переваг компанії «Вентс» є регулярне оновлення модельних рядів продукції та постійне розширення товарного асортименту. Тому ми завжди намагалися запропонувати нашим клієнтам нові передові моделі вентиляційної техніки одними з перших у світі.
На сьогодні продукція компанії «Вентиляційні системи» добре відома в багатьох країнах. Мені часто доводиться відвідувати великі закордонні виставки, і практично скрізь я зустрічаю стенди ВЕНТС із сучасною вентиляційною технікою. Приємно, що продукція вітчизняного виробника користується великою популярністю за кордоном.
Повний текст інтерв’ю з Віталієм Скрипченком читайте у другому номері журналу VENTS Magazine.